2016. június 16., csütörtök

kisszeben patikusmér(l)egen

iszkandert olvastam amikor felharsant
az utolsó ítélet hangja a teraszról 
felálltam hogy belássam a völgyet 
hol meghasadtak a tektonikus alakzatok
a világ most már csak egy san andreas 
hiány vulnus caesum et scissum

hát ez az amiről annyit írtunk
már tudnom se lehet mit takar 
a sok barokk kép csak összezavar de
csontjaimban rakott rádiumtüzek
a három dimenziónkban tartanak

lenézek a képzelt jeruzsálemre
a kút ott van ahol a megváltó mindenre 
kérdésre és minden felvont 
szemöldökre válaszolt
frappáns & kóanszerü poénokkal
amiből  a krónikás persze csak a poént
[és a kút koordinátáit] jegyezte le
[a kérdést nem]

bennem még fluktálnak a zöldellő völgyek
belülre gyűrtem a halványuló látványt
én vagyok aki mindent visz tovább
az élet most már egy rákos burjánzás
amely bensőségeimben alapít tanyát
ha lesz új noé bárkája annak mestere 
nekem juttatja kettes számú bérletét